Monday 10 December 2012

Terima kasih kepada Tuan Guru Tuan Ibrahim Tuan Man

SELURUH Cawangan PAS Majlis Tindakan Dun Tioman mengucapkan terima kasih kepada Tuan Guru Dato Tuan Ibrahim Tuan Man Pesuruhjaya PAS Pahang yang juga Ketua Penerangan PAS Pusat di atas lawatan kerja separuh hari beliau ke Dun Tioman semalam.

Dalam kesibukan dan keletihan Tuan Guru  telah sempat mengadakan pertemuan dengan tokoh masyarakat dan veteran, menghadiri kenduri tahlil dan menyampaikan beberapa siri kuliah kepada muslimin dan muslimat sekitar bandar Rompin

Pada sebelah malam Tuan Guru telah merasmikan bilboard gergasi Janji Pakatan Rakyat jika memenangi Pru 13 nanti Dataran Rakyat Kg Sepakat. Kemudian Tuan Guru telah membakar bendea Israel dan Amerika Syarikat sebagai menzahirkan rasa marah serta mengutuk penaklukan dan kekejaman Yahudi zionis Israel terhadap umat Islam Palestin di Gaza.

Lawatan kerja Tuan Guru Tuan Ibrahim Tuan Man kali ini diakhiri dengan Ceramah Perdana Isu Semasa yang berlangsung di Dataran Sepakat yang hadiri lebih 1000. Turut menyampaikam ceramah pada malam tersebutlah Ustaz Haji Sukri Haji Ahmad YDP PAS kawasan Rompin Wak Rabidin Ketua Pkr Rompin dan Timbalan Pengerusi DAP Mersing.

Semoga lawatan kerja singkat Tuan Guru Tuan Ibrahim Tuan Man itu mampu menyuntik semangat kerja berterusan kepada seluruh kepimpinan pelbagai peringkat parti bagi menghadapi PRU 13 yang bakal tiba bila-bila masa.

No comments:

Post a Comment